Productnieuws + e-mail + onderdeel corporate communicatie
Duurzaam ondernemen

Met duurzaamheid als kernwaarde heeft Technische Unie als ambitie om de groenste groothandel van Nederland te zijn. Voor 2024 zullen we aandacht besteden aan:
De onderwerpen zullen op verschillende momenten worden getoond aan klanten via alle kanalen. U kunt met uw productnieuws onderdeel uitmaken van deze belangrijke onderwerpen. Dus mocht u voor één van deze onderwerpen interessante oplossingen kunnen bieden. Laat het weten aan uw contactpersoon en geef het aan in het planningsdocument. Meer informatie en specificaties over deze campagnes volgen.
Energiemanagement
Energiemanagement het toverwoord voor het slim en efficiënt benutten van zonne-energie. Zonne-energie kan tot 2025 worden teruggeleverd aan het net. Na 2025 wordt de regeling afgebouwd tot 2031. Belangrijk is om tegen die tijd de opgewekte energie zélf te verbruiken. Met de juiste oplossingen in huis kán dat zelfs volledig automatisch. Wij zetten daarom graag deze slimme zonne-energieproducten op de kaart.
terug naar boven
Watermanagement
Slim watermanagement is urgenter dan ooit. Het RIVM verwacht dat Nederland nog voor 2030 een drinkwatertekort krijgt. De installatiebranche speelt een belangrijke rol bij slim waterbeheer. Denk aan waterbesparende technieken. Maar ook oplossingen voor het opvangen en recirculeren van water liggen in handen van onze branche. Daarom moeten we juist nu zelf de touwtjes in handen nemen!
terug naar boven
Circulariteit
Circulariteit is een belangrijk onderwerp voor de installatiebranche. We moeten niet alleen steeds minder verpakkingsmateriaal gebruiken, ook de producten zelf moet ontworpen worden op een manier zodat ze ooit weer opnieuw gebruikt kunnen worden. Kortom: circulair bouwen betekent ook anders denken.
terug naar boven
Doelgroepen & schema marketingmiddelen

Overzicht marketingmiddelen