Marketingmiddelen

Marketingmiddelen

Het wordt steeds belangrijker om uw product op het juiste moment, via het juiste kanaal bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen. Technische Unie helpt u hier graag bij.

Dit overzicht van marketingmiddelen biedt u een helder overzicht van manieren waarop wij uw marketingactiviteiten ondersteunen. Aan de hand van de doelstelling, de doelgroep en het budget bepaalt u hiermee zelf op welke wijze u wilt communiceren.

Bewustwording
Een bewustwordingscampagne is gericht op het vergroten van de bekendheid en het begrip van uw product, merk, dienst of een specifieke boodschap bij de doelgroep. Het doel van een bewustwordingscampagne is om de aandacht te trekken, interesse te wekken of klanten in installatie of industrie vertrouwd te maken met wat u hen te bieden heeft.

Conversie
Een conversiecampagne is gericht op het stimuleren van acties of conversies van klanten en prospects. Een conversie kan verschillende doelen hebben, zoals het verkopen van een product, het invullen van een formulier, het plaatsen van een bestelling, het downloaden van een whitepaper, het aanmelden voor uw nieuwsbrief enz.

Heeft u andere ideeën om uw product te promoten? Neem dan contact op met uw contactpersoon van afdeling Inkoop. Wij denken graag met u mee!