Installateurs segment thema's

Installateurs segment thema's

Thema's gericht op bewustwording vanuit Technische Unie i.s.m. meerdere leveranciers:

  • De thema campagnes kunnen ingaan op actualiteiten die voortkomen uit de Technische Unie thema’s (Licht)
  • Per thema worden passende mediapakketten ontwikkeld waarop kan worden ingetekend
  • 3 maanden voor de start van de campagne worden briefingsdocumenten, templates en/of aanleverbestanden verstuurd aan de betrokkenen

Thema's gericht op conversie vanuit Technische Unie i.s.m. meerdere leveranciers:

  • De thema campagnes kunnen ingaan op seizoenen of actualiteiten (bijvoorbeeld Mooi Weer, Cadeauweken of De Werkbus)
  • Per thema worden passende mediapakketten ontwikkeld waarop kan worden ingetekend
  • Deze actiematige (conversie) campagnes worden multichannel ingezet
  • 3 maanden voor de start van de campagne worden briefingsdocumenten, templates en/of aanleverbestanden verstuurd aan de betrokkenen

Aanlever- en publicatiedata