STAPPENPLAN INSTALLATIELOGISTIEK

Is er overeenstemming over het logistiek werkplan en is er een commercieel voorstel voor uw project? Dan volgt er aansluitend een stappenplan waarin wij de samenwerking gedurende de looptijd van uw project benoemen en borgen.

In het stappenplan onderscheiden we 3 belangrijke onderdelen:

1. Inrichting projectmanagement

  • Benoeming projectleider voor het project vanuit uw organisatie

  • Benoeming projectleider vanuit Technische Unie verkoopkantoor 

  • Benoeming logistiek coördinator die aan de competenties voldoet benodigd voor uw project.

  • Ontwikkeling communicatieschema voor alle disciplines (incl. onderaannemende partijen) 

  • Vastlegging evaluatiemomenten met projectteam

  • Organisatie informatiesessie kernleveranciers inzake verpakkingen, reserveringen en leveringen

2. Inrichting ICT

  • Inrichting ICT koppeling voor digitale orderverwerking (System 2 System)

  • Afstemming sessie orderverwerking naar Technische Unie en derden

  • Samenstelling eigen lijsten voor diverse werkpakketten 

  • Inrichting en instructie bouwticketsoftware (indien gewenst) 

3. Inrichting logistieke dienstverlening

  • Inrichting overslagpunt Technische Unie voor installatietechnische materiaalstromen

  • Selectie logistieke hulpmiddelen naar uitkomst logistiek werkplan 

  • Instructiesessie logistiek coördinator en/of runners in samenspraak met hoofduitvoerder(s)

  • Inrichting generieke en projectspecifieke materiaalstromen van Technische Unie